Kalbime ışıktan oklar uzandı,
Nice kör duyguyu devirdim bugün…
Ufkumda bin yıllık meşale yandı,
Rüzgârın yönünü çevirdim bugün.

Itır duygulardan bir beste çaldım,
Gönlümü kutlu bir yokuşa saldım,
Beşinci mevsimde ummana daldım,
Çırpınan gönlüme el verdim bugün.

Gülün gülüşü mü bülbülü yakan,
Şebnem mi yağmur mu gözümden akan?
Bir hicran ırmağı özümdeki can,    
Aşkın otağına şen girdim bugün.


          Gönlüme ipekten sevdalar sağdım,
          Zaman ırmağına buluttan ağdım,
          Bir fecir vaktinde çöllere yağdım,
          Ukbadan hasadı bol derdim bugün.

          Damlalar damladı sevdadan yana,
          İç dedim kendime, iç kana kana,
          Günbeyli yanarken geçen zamana,
          Kayan yıldızları devşirdim bugün.


Mahmut  TOPBAŞLI 
Etiketler:
2 Responses
  1. Yeni siten hayırlı olsun Baba :)
    Daha yazılacak çok şiirin var. Kalemin dert görmesin...


  2. web siten hayırlı olsun dayı, güzel görünüyor
    devamını bekleriz.resimler güzel


Son Yorumlar